Veelgestelde vragen (FAQ)

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace-code. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen en de verwachte leverdatum bekijken.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@joyware.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur op je bericht te reageren.

Bekijk ons retourbeleid hier.

Ja, we accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, creditcard, Klarna en PayPal. Zo kun je tijdens het afrekenen de betaalmethode kiezen die het beste bij jou past.

De verzendkosten zijn gratis voor alle bestellingen!

Voor Nederland en België geldt dat bestellingen die vóór 17:00 uur worden geplaatst, dezelfde dag verzonden worden. Dit houdt in dat bestellingen binnen Nederland binnen 1-2 werkdagen worden geleverd en voor België binnen 2-3 werkdagen. We sturen je via e-mail updates over de verzending met de meest recente informatie over je bestelling. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag verwerkt.

We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren, maar als je bestelling beschadigd of defect aankomt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Stuur ons foto's van de schade of het defect, samen met je bestelnummer. We lossen het probleem zo snel mogelijk voor je op.

We begrijpen dat je je bestelling misschien wilt wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@joyware.nl met je wijzigings- of annuleringsverzoek. We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn verzonden, mogelijk niet meer gewijzigd of geannuleerd kunnen worden.

Staat jouw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact met ons via: info@joyware.nl